الاثنين، يوليو 14

سأعود


صحابى البلوجرز وحبايبى

غبت شوية عليكوا ولسه هغيب كتير بس راجعة

استنونى وادعولى

هتوحشونى

هناك 13 تعليقًا:

فارس بلا جواد يقول...

ترجعي بالسلامة
وماتخافيش العيال في عينيا
عايزينك بقي ترجعي بسرعة بجد وتصدعينا بمواضيعك الحلوة دي

Blue Nile يقول...

تيجي بالسلامة ان شاءالله
بس متغيبيش علينا
ربنامعاكي

الاسطى يقول...

يا ريتها بس ما تطولشى ..
وحمد الله عالسلامة مقدما

blue-wave يقول...

المهم بس تاخدى بالك من نفسك فى الفترة دى
هاتوحشينا

الفارس الملثم يقول...

ان شاء الله تغيبي وترجعي بالسلامه في اقرب وقت

تحياتي

الميكروباص يقول...

غايبه رايحه فين؟
طيب أجيب لك الميكروباص يوصلك؟

aya يقول...

راحه فين بس يا حبيبه دانا مصدقت خلصت امتحاناتي ورجعت من السفر تقومي انتي تمشي طب خديني معاكي :)

ولــــــــــو يقول...

هو انتي لحقتي تيجي علشان تمشي
بس هانستنى ان شاء الله
هاتيلنا معاكي حاجة حلوة من عندك
لو كباب كوابري يبقى خرافه
بالتوفيق

Mohamed Dawod يقول...

أنا مش عارف ايه الموضوع بالظبط بس الأكيد اننا حنفتقد مواضيعك....انشاء الله يكون خير ونتمنى رجوعك بالسلامه الى ارض المعارك....اسف اقصد ارض البلوجرز

قلب ينبض لله يقول...

ترجعي بألف سلامه ياحبيبه بس ماتطوليش

اوك؟

aya يقول...

لالالا انتي ناويه تيجي امتي كده مش هينفع انا قلت اعدي عليكي بجد وحشتيني طب تعالي بئا يلا عشان انا منتظره زيارتك ومنتظره كتاباتك
ربنا يعينك ويصلح لك حالك

Maha Shahen يقول...

هتروحى فين وتسبينا يا حبيبه
وهنهون عليكى تغيبى كل الفتره الغير معلومه دى عنا
طيب كنتي تاخدينا معاكى لو هتصيفى اما لو غير كدا لا ههههههه انا طمعانه في مصيف بس مش شيء تانى
ترجعى بالف سلامه يا قمر يا رب
وهتوحشينا جدا وارجعى لينا بسرعه

نـــــور يقول...

thanks 4 all
متشكرة قوى ليكو ياحبايبى يالى سألتوا عنى وادينى خلاص رجعت وبعدين ابقى اقولكوا واحكيلكوا انا كنت فين
ده انتوا هتشوفوا العبر
وعايزة اقول حاجه مهمه
يخرب بيت سنينك يافارس بعدين الناس تصدق
يامامااااا والله ياجماعة انا مش مرتبته