السبت، ديسمبر 13

تدبيسه جديده لانج


جالى حوالى 15 تاج او اكتر ومكنش ينفع اجاوبهم  لانهم كتروا اوى فمع الاعتذار لاصحابهم انا هجاوب ده وان شاء الله يبقى اخر تاج وده جالى من واحده مكنش ينفع اقولها لا دى حبيبتى آيه صاحبه مدونه يوميات فتاه محتاره

حتى اخدت نفس صورتها  
بالمناسبه التاج طويل المستعجل ينفضلى ويمشى :)
لو كان ينفع تختار عصر تعيش فيه هيبقى انهى؟ ومين الحاكم؟
هو طبعا سيدنا عمر ابن الخطاب عصر عز الدوله الاسلاميه وعمرو اين العاص ناس كده تحسس الواحد بالامان
أول اولويه فى حياتى ...عيلتى ..شغلى ...أصحابى؟
كلهم اولويات بس الراجل والعيال طبعا يالهوى هو انا اقدر
إيه اكتر حاجه بتحبها فى رمضان؟
بصراحه وقت المغربيه والشوراع فااااضيااااااااااه والدنيا هاديه ولمتنا عالفطار
اوصف أجمل فطار ممكن تفطره؟
اللى هيجهزهولى جوزى حبيبى طبعا ويجيبهولى لحد السرير والاهم انه ماياكلش معايا علشان انا اشبع :)
لو انت حاكم هتكون عادل ؟ وهتعرف ازاى؟
هو انا هسعى انى اكون عادله بس مش عارفه هقدر اعرف ازاى انما انا اصلا عادتى انى ماشيه بمبدأ عن سيدنا عمر بيقول فيما معناه انه هو دايما  يبقى مع اللى بيحبه طول ماهو مع الحق فإن افترقوا فالحق احق ان يتبع
مين أكتر اعلامى بتحبه؟
والله كان حمدى قنديل الله يرحم ايام القناه التانيه واختفى فى ظروف غامضه وممكن نقول منى الشاذلى بس بحس فى احسن مش عارفه ليه وكمان لو اتكملنا عن الشخصيات الدينيه يبقى دى اللى اكتر من الكل د.نواره هاشم بحبها جدا جدا جدا
لو ممكن شغلانه تانيه تختار ايه؟
صحفيه بما انى بتاعة مشاكل ولو فى طيارين بنات بس بلبس محترم مش مينى جيب :)
تانى بلد تحب تعيش فيه بعد مصر ؟
بلد يكون فيها جليد واللون الابيض غالب على المكان مثلا القاره القطبيه او بلد فيها مراعى خضرا زى نيوزيلندا
اوصف ترتيبات أجمل فرح ممكن تحضره
بتعجبنى اوى افراح الاجانب اللى بتيجى فى التليفزيون بتبقى فى مكان مفتوح وفيه خضره كتير وبتبقى على بحيره كده او بيسين لكن هما بيعملوها بالنهار انا عايزاها تبقى بالليل ويبقى الغالب فى المكان الورد وأغلبه يبقى ابيض واصفر  وطبعا ميوزيك هاديه شغاله طول الوقت وبلاش والنبى اغانى شعبى خالص خالص ونخلى أغانى سريعه ورومانسيه من وقت للتانى تشتغل والعريس والعروسه يمثلوها ويرقصوا عليها زى ياواد ياتقيل مثلا :)
بتراعى كلام الناس والقيل والقال؟ وليه؟
فى حدود جدا بمعنى انى لما بعمل حاجه بكون متأكده ان اخلاقى ودينى مش رافضينها مش بهتم بكلام حد لكن فى نفس الوقت مش بهمله خالص لاننا فى مجتمع مش بيعجبه العجب
صحيت من النوم لا موبايل ولا كمبيوتر ولا كاميرا ديجيتال ورجعنا لعصر الحصنه والحمام الزاجل؟
انا من محبى التكنولوجيا علشان كده هزعل على الموبايل والكمبيوتر انما الكاميرا دى مش حاسه انها بالاهميه اللى تزعلنى يعنى وبعدين مااعتقدش انى هعرف اتعامل بالحمام الزاجل مسجات وميلات اسهل
السعاده هى ؟
رضا ربى ورضايا عن نفسى واحساسى بحب اللى حواليا ليا ومحاوله اسعادهم بأى وسيله
عندك أمل؟ واسبابك
اه الحمد لله حتى ماما بتقولى دايما كتر املك هيرزعك فى حيطه فى الاخر .:) واسبابى تفاءلوا بالخير تجدوه –ده رسولنا(ص)-
لما بتحب تهرب من كل حاجه بتروح فين ؟
بديها نووووووووووووووووم  تلاتاشر ساعه ولا خمستاشر وببقى فل
بس لما ببقى عايزة ارتاح بطلع البلكونه او بشوف مكان مش فيه بشر وهادى علشان اسرح واظبط الامور
امتى أول مره أخدت فيها نفس وقلت ياااااااه أنا كبرت
مش فاكره بالظبط بس تقريبا اول مره قابلت فيها واحده صحبتى وكان معاها ابنها ولما سألتها مين ده وانا معرفش قالت ابنى اتصدمت لانى دايما عندى قناعه انى لسه صغيره اوى وماينفعش ابقى زى الناس المتجوزه ومخلفه دى :)
بتشرب سجاير ولا لا؟ وايه رأيك فى الرجاله والستات اللى بتشرب؟
انا بشرب حشيش على طول ههههههههههه هو صدرى مدمر من شويه ؟
لا طبعا الحمد لله ومش عارفه انا عندى عقده من التدخين اصلا ومش عارفه بيشربوها ازاى بس المشكله انى كنت بقول  ان الراجل المحترم مش ممكن يشرب سجاير ابدا ابدا بس اتصدمت لما لقيت ناس بحترمهم كتير وبيشربوا
أما عن الستات فدول ناقصين ربايه لا مؤاخده
بتعرف ايدك من الشمال ازاى؟
اللى بتقدم تعمل كل حاجه من غير تفكير هى اليمين
اكتر اله موسيقيه بتحبها
بحب العود اوى بحسه رقيق وحزين
ليه قله الذوق والنخوه اتعدموا؟
هما قلوا مش اتعدموا لكن البعد عن الدين واخلاقيات المجتمع يعملوا اكتر من كده
ايه الحاجه اللى لو حصلت هبقى سعيد ؟
اشتغل اول مااتخرج واتجوز حد بحبه واسفر ماما الحج لانها نفسها فيه
 تحب أرض زراعيه ولا اجنس عربيات ولا كام عماره ولا فلوس فى البنك؟
الفلوس بتجيب كل دول بس انا لو هشترى بالفلوس هتبقى بيت صغير فى مكان هادى وليه جنينه وعربيه وكده مش عايزة فلوس تانى
البحر ولا النيل.؟
البحر روح وحركه وحياه مع انى بعشق النيل
مركب ولا طياره؟
الطياره مش جربتها بس اللى اعرفه ان المركب جامد جدا جدا
مجنون ولا عاقل؟
الاتنين بفضل الله يعنى مجنونه بعقل
تقرا كتاب ولا تتفرج على فيلم؟.
مش كل الكتب ومش كل الافلام يعنى المقارنه كده لا تصح بس انا بعشق القرايه
التاج لمين؟
ميمى وقلب ينبض بالحب ومها زين والفارس ورامى وحبيب

هناك 38 تعليقًا:

سمكه واحده يقول...

اول تعليق
اجابات جميله وتنم عن شخصيه جميله
حلوه تنم دي مش كده
بجد ربنا يكرمك ويسعدك ويحققلك كل احلامك وانا بردو نفسي ابقي طياره ههههههههه عنعنعنعن فوووووو
ترخ اي وقعت
اما اقوم انا اجري تصبحي علي خير يا قمر وبتمنالك كل حاجه حلوه يا جميل
سمكمك

سمكه واحده يقول...

صحيح بجد موضوع حفل الزفاف بنهار بتاع الاجانب احلي من بليل علي الاقل هتبقي واخده اليوم من اوله
وفستان لاجانب الاوف ويت احلي من الملعلع بتعنا مبيكونش فيه تطريز ورقيق
اجمل حاجه الورود
طبعا البحر زي ما قلتي
والمركب جميله
والطياره حلوه
والحصان احلي واحلي

moory-mero يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
انتي واضح انك عقلانيه وطيوبة وشقيه مع بعض موش عارفه بس بجد حسيتك كده اجاباتك ما شاء الله عليها حلوة كتير وشكلك كمان متدينه ربنا يحميكي ياقمر

بجد اجابتك عجبتني اووووووي

تمنياتي لكي بالسعاده دايما

في رعاية الله

فارس القمر يقول...

واصح ان اجابتك صريحه وجميله ومنطقيه

ولذيذة وكمان .....بس

الا فى حاجه واحدة بقى ومن حقك طبعا تدلعى على جوزك بس مش من حقك تحرميه من الاكل انك قولتى

اوصف أجمل فطار ممكن تفطره؟
اللى هيجهزهولى جوزى حبيبى طبعا ويجيبهولى لحد السرير والاهم انه ماياكلش معايا علشان انا اشبع :)

ههههههههههههههههههه

ربنا يسعدك ويبارك لكم فى حياتكم يارب

وجابات فى منتهى الجمال

تقبلى مرورى

فارس

الفارس الملثم يقول...

يا عيني علي الاجابات الجامده , بس ايه حكاية عاوزه جوز المستقبل يجبلك الاكل وتاكلي وهو لا ايه الرومانسيه دي كلها ... وايه يا بنتي الحشيش غالي مشيها بانجو لغاية لما ينزلوله دعم علي بطاقة التموين ماهي الحكومه لازم تكيف الشعب ولو انها مش مقصره كفايه الاقسام .....

ايه ده حبيبه انتي عندك امل ولقتيه فين ده اول مره اعرف انك شخصيه متفائله ,امال ايه البوستات النكد اللي بتنكدي بيها علينا دي هههههههه

بجد اجباتك لذيذه ودمها خفيف اوي ويارب تحققي كل اللي بتتمنيه

الف شكر علي التاج بس اوعي يكون عليه رسوم ولا دمغه ولا حاجه هههههههه

سلامممممممممممممممم

غير معرف يقول...

اجاباتك جميله اوي يا حبيبه
;)

Unknown يقول...

السلام عليكم ورحمة
الله تعالى وبركاته
وصباح الخير كمان
حلوة الاجابات اوى
طبيعية كده :)
والا(بشرب حشيش دى)
انا الاول تنحت !بس
بعد كده عرفت انك بتهزرى!!
بس بلاش الهزار ده :)انا اصلى
بصدق كل حاجة تتقاللى :):)
وبيبقى صعب انى أغير رأيىّبعد كده:)
نهارك ابيض ياحبيبة الحبيبة

غير معرف يقول...

بصي يانور عيني صباحك يارب مسكر عاوزة ااقولك ان التاج اكدلي حاجات كنت متوقعها عنك بس الحمدلله ظني طلع في محله مش قلتلك انك فيكي كتير مني ، بس قوليلي الا ليه التدبيسة بتاعت التاج دي على الصبح بحبك وبدعيلك ياقلبي صباحك مسكر يا نور عيني

semsem يقول...

لذيذ اوي البلوج بتاعك
وعجبتني ردودك عالتاج ده
بحيكي واتمنالك السعادة والتوفيق بحياتك
سمسم

momken يقول...

كلامك جميل ومليان عقل وحكمه وتفائل

ربنا يحقق كل الى بتحلمى بيه

ياستى انا مشغول جداً لانى راجع مصر بكره ان شاء فطبعاً بكون مشغول بجمع اشيائى
وترتيب حقائبى وانهاء التزماتى هنا

دى كل الحكايه
اما بالنسبه لموضوع العنكبوت الى فى مدونتى لما ارجع هروقها ان شاء الله
والبركه فيكى يا ست حبيبه وهى تبقى سبوبه تاكلى منها عيش

انتى ديماً بتنورينى يا بيبه

تحياتى

mahasen saber يقول...

اعوذ بالله هههههههههه ميكلش معاكى
كل مدى بتخلينى اثبت على راى بانك مش هتشوفى صباع الولد الصغير
انسى انسى انسى
تجوعيلى الواد ههههههههههههه

البوست اليى فات قافله التعليقات فيه ليه يا لمضه
وبيرو ايش اخششه
انتى كمان هتزقى الواد فى صراعاتك الداخليه والخارجيه وعلاقاتك البايظه مع دول الجوار

اطلقى قبضتك عن ابنى ..بالذوق يعنى هههههههههههه
سلام يا قمر

arsenalwy يقول...

حبيبه

الاول كل سنة وانتى طيبه

السعاده هى ؟
رضا ربى ورضايا عن نفسى واحساسى بحب اللى حواليا ليا ومحاوله اسعادهم بأى وسيله

جميل اوى وصفك للسعادة

كوارث يقول...

همممم
حبيبة
انتي لسه هوايتك التاجات
اجاباتك كالعادة ممتازة جدًا ..
بس انا بفضل الطيارة عن المركب ..
ويا سلام لو مركبة فضائية ..
طبعًا ده ممكن ما تعتبريهوش تعليق لان اجاباتك مش محتاجه تعليق فعلا
نايس !

maha zein يقول...

كده يا حبيبة
لا والله بقه انا زعلت
يا ستي يعني انتي متعرفيش اني حب التاجات
وبروح اتحايل علي الناس يدوهالى
اوف بقه
التاج كان حلو
وقلت هلاقيكي رزعاني بيه
يا غلبي ياني
اعمل ايه انا دلوقت

قوليلي اعمل ايه
انحرف طيب عشان ترتاحي
ولا اشرب سجاير وصدري يبوظ ذيك
هه
قولي
انا كنت عوزاه
بس خلاص مش هينفع اخده دلوقت
للاسف كان مكن لو لحقتك في الاول
دلوقتي لزو جاوبته نصيبتي هتبقه نصيبه وفضيحتي هتبقه فضيحة

اجابتك حلوة اوي برغم انها صغيرة
بس عجبتني اوي بتاعت الستات اللى بتشرب سجاير دول ناقصين ربايه
اصلك قلتيها بتلقائية فظيعه

يوه قه يا ستي
يوه
كده يا حبيبه
كده

كلام حسام يقول...

بديها نووووووووووووووووم تلاتاشر ساعه ولا خمستاشر وببقى فل
بس لما ببقى عايزة ارتاح بطلع البلكونه او بشوف مكان مش فيه بشر وهادى علشان اسرح واظبط الامور

...............
لية واحد صاحبي بيقولي النوم ده خمرة ببلاش ومش حرام
دلوقتي صدقتي
:)

Meme يقول...

اديني فضيتلك دلوقتي
بسم الله نبتدي
اولا قلتلك من قبل و حعيدها تاني شرباااات و الله شربااااات
كنت بقرا البوست جنب ماما قدام التلفزيون و كانت هي شويه و حتعيط عشان منسجمه مع المسلسل و انا بضحك و هي بتقولي اااااايه بتضحكي ليه؟؟؟دا الرجل حيطلق مراته!!! ههههههههههه
على فكره اجاباتك متقاربه جدا مني بس بصراحه انا ماعنديش في الحشيش ههههههه
اه نسيت ارقع بالصوت ياااااااااااااااالهوي مين ميمي دي؟؟؟هو في ميمي تانيه وانا معرفش؟؟؟؟

ملحووووظه...عشان خاطرك حبقى مصراويه في بلوقك انفع؟؟

maha zein يقول...

امممممممممممممممممممممم
بصي هو الاسم مكتوب جديد بس بيني وبينك انا هعمل نفسي مستهبله
وقال يعني انا اصلا من زمان انتي مدياهولي
ماشي
استري عليا بقه
وانا علطول هحله
اصله حلو وربنا
وانا بحبهم اصلا
ميرسي يا غالية
هو ده العشم بردو
بعد كده اوعي تنسيني بقه

اعترافات هانم يقول...

عسل طول عمرك

اول سوال قريته عصيرايه مش عصر

الواحد نظره راح خلاص كبرنا بقي

اجاباتك مميزه

خالص تحياتنا

مدونه بعبه بلوجاريه

prince4ever يقول...

مساء الفل يا حبيبه
مش قلتلك صايع اليومين دول و هتلاقيني ناطط كل شويه
ايه الاجابات العسل دي
لأ حلوه و مختصره في اللذيذ كده
اجابات حلوه اخر حاجه :)
إلا رامي اللي من الجماعه اللي اهديتيهم التاج ده هو رامي اللي بشوفه كل يوم الصبح في المرايه
ولا رامي تاني دخل العالم ده من غير ما اعرف...
مممممممم
مساء الورد
:( :( :( .... ليه؟
عشان كل فريق شجعته النهارده اتغلب...بداية من الاهلي و مرورا بالارسنال و ختاما بريال مدريد
مش حاجه تزعل
سلام عشان اخش اعيط

أمير البلانكو يقول...

حبيبه

ازيك

انا الله بجد بفرح لما أخش مدونه ولاقي فيها موضوع التاج دا بجد احنا بنتعرف منه علي شخصيات جميله بجد

اجاباتك يا حبيبه تنم عن روحك الطيبه

تحياتي ليكي

حنين.. يقول...

حبيبة قلبى
حبيبة قلبى
حبيبة قلبى
بيبااااااااااااااا
وحشتينى كتيرررررررررررررررررر
بعديااااا عن التدخين
دا انا صدرنى تعبنى من السيره بس
انا مش عارفه بيشربوا السجاير دى ازاى؟
انا كمان بتصدم زى( غبى منه فيه) لما الاقى واحد محترم بيشرب سجاير
وحشتينى اوى
حنين
كل سنه وانتى طويبه

SHAPE YOUR LIFE (ABOALI) يقول...

الماء والخضرة والوجة الحسن
دول ثلاثه يريحن البصر

وثلاثه من مُتع الدنيا
الزوجة الصالحة المركب الهنيىء و المسكن الفسيح

وطبعا ممكن يكون الزوج الصالح
والمقصود بالمركب الهنيىء
يعنى ممكن عربيه جميله او اى وسيلة انتى تحبيها


يمكن انا افتكرت الحاجات دى
لما قريت ردك على بوستك الجميل
وكنتى فيه متألقة كعادتك بس المرة دى الشحنة كانت فولتها عالى والرامات كانت لسه معمول ليها ابديت

على العموم وهبك الله ما تتمنيه ان شاء الله


وشوشه بقى فى ودنك
فى البوست السابق ليكى

لم تكونى حبيبه التى تتكلم
وده عتاب مفعم بالرقة لاءختى
اقبليه او لا تقبليه
ورزقى على الله

تحياتى

mohamed ghalia يقول...

كل سنة وانتى طيبة
إجاباتك هايله
انا كمان بعشق القراءة
دمتى بحفظ الله
ربنا يحققلك أحلامك

ليكوريكا يقول...

بقالي كتير مزرتش حد

اتمني متكونش زيارتي تقيله

كل سنه وانتي طيبه

ويارب تحققي كل احلامك

عالم حبيب يقول...

الأخت الفاضلة HABIBA

كل عام أنتي بخير .. تقبل الله منا ومنكم صالح العمل

الأسئلة جميلة والإجابات دائما تكشف لنا المزيد من جوانب شخصيات اخواننا وأخواتنا المدونين والمدونات

يارب الاقي وقت وإن شاء الله أجاوب على التدبيسة دي

جزاكي الله خير

kochia يقول...

السلام عليكم
15 تاج مرة واحدة ركناهم ؟؟ انت محليتيش ابدا تاجات قبل كدة ؟؟
وكمان مش ناوية تاني تحليهم ؟؟

علي العموم التاج ده فعلا مختلف
واجباتك صريحة وواقعية وجميلة
زيك دائما

علي العموم مش هبعت لك تاجات السنة دي
السنة الجاية ممكن نتفاهم
ماشي ؟؟؟

سلام

عالم ماريونت يقول...

عزيزتي حبيبة
نتيجة لدور نزلة مش طبيعي يدوب لسة بيبتدي قررت اعدي من هنا ادحرج التماسي وامشي تاني
على امل اني ان شاء الله ارجع اقرا بتركيز واعلق بمزااااااااااااج
تحياتي
رنا

hasona يقول...

هو التاج طويل بس اجاباتك قصيرة
اجابات بأثرهاوخلفيتها شخصية رائعة/حالمة
وبالنسبة لـ/حمدي قنديل برنامجه بيذاع علي قناة دبي الساعة 9.30 بس مش فاكر يوم ايه؟؟
أما النوم بقي مش هأقولك( نوم0000 عباده) لكن في معظم الاوقات النوم مفيد
تحياتي لك
وكل لحظة وانت بخير

HERO يقول...

انا اول مرة ازورك الصراحة وبجد المدونة عجبتني والاغنية جامدة وعجبني اجاباتك عن التاج وعجبني جدا الفطار اللي هيحضرهولك جوزك ومش هياكل معاكي طبعا وكمان ارض كلها تلج والقطب الشمالي يعني صباح التجمد وربنا يوفقك ويرزقك بكل اللي تتمنيه ان شاء الله

تحياتي

قلب ينبض لله يقول...

بجد الأجابات لذيذه تمام زيك يانور:)

انا كمان عندي تاجات كتييير اوي ولسه ماجاوبتش عليهم وبفكر اعتزر زيك كدا برده


ااااه علي فكرة انا سبقتك وجاوبت علي التاج دا قبل كدا :)

yoyo يقول...

صباحك سكر يا سكر

اجابتك حلوة اوى يا بيبة
كلها صراحة وعفوية جميلة اوى

اوصف أجمل فطار ممكن تفطره؟
اللى هيجهزهولى جوزى حبيبى طبعا ويجيبهولى لحد السرير والاهم انه ماياكلش معايا علشان انا اشبع :)

الله الله ايه الرومانسية و الجمال دا كله بس ياترى يا اخوتى فى رجالة كدا يعنى (هههههههههه ) وبعدين ايه البخل دا يعنى الراجل هيعمل كل حاجة و مش ياكل طيب حتى اعزمى عليه كدا وكدا يعنى ههههههههههه


هو احنا فينا من حشيش يبقى البانجو يا ولد هههههههههه باتفق معاكى ان التدخين دا عادة سيئة جدا جدا رغم ان فى ناس الواحد بيحترمهم بس مع الاسف بيدخنوا ودا شىء بيزعلنى كدا والله
ام الستات اللى بتشرب دول سورى يعنى عاوزين كسر رقبتهم والله وكمان منظرهم بيكون رخم اوى

ربنا يسعدك ويسعد قلبك يارب و تحققى كل اللى تتتمنيه

تحياتى
يويو

نـــــور يقول...

عفوا للكل مع احترامى ليكوا ولتعليقاتوا بس انا مش برد عالتعليقات كتير خصوصا ان ده تاج

لكن ابو على عاتبنى على البوست اللى فات واعتقد كان لازم ارد خصوصا ان ناس كتير استغربت البوست واكيد شافت صوره مكانوش متعودين عليها من حبيبه
بس الحقيقه ان الموقف بدون اى شرح مكنش ينفع فه غير كده فى وقتها لان الرساله كان لازم توصل ومكنش ينفع غير بالطريقه دى
اسفه اذا كنت احتديت او غلطت واسفه ولو كنتوا شفتوا منى حاجه جديده عليكوا لكن الموقف كان كبير ولو عرفتوه هتعذرونى انما ماينفعش اقول

متشكره اوى على عتابك يابو على لان ده معناه انك باقى على شكلى وصورتى
وجزاكم الله خيرا

الرد للكل مش ابو على بس

غني يابهيه يقول...

اول زياره
بس مش اول مره اشوف التاج ده

بس اجاباتك مميزه جدا

تحيات بهيه

بنات صاحبة الجلالة يقول...

حبيبة

ازيك ياقمر عاملة اية وعيد سعيد الشهر كله عيد برضوا ههههههههه اية يابنتي 15تاج مرة واحدة كنتي جمعيهم واكسبي العجلة هههههههههههه

اجابتك لذيذة اوي بجد عايزة فطار اللى هيجهزهولى جوزى حبيبى طبعا ويجيبهولى لحد السرير والاهم انه ماياكلش معايا علشان انا اشبع هههههههههههههه متحلميش كتير ياحبيبة

تصدقي فعلا فرح بالنهار دا اجمل وتحسي كدا ان شكل الفستان هيبان ياريت والنبي تعزمني في الفرح وهقف وراكي ترملي الورد اختك غلبانه نفسها في وردة لله هههههههههههه ربنا يسعد ايامك يارب واشوفك اجمل عروسة وانزلك صور الفرح يارب

تحياتي ياقمر

Maha Shahen يقول...

جميل التاج ومبين جدا انك رومانسيه بعيدا عن البلطجه اللي بتمارسيها علينا ههههههههههههه
حشيش يا مفتريه اعمل فيكى ايه بس
بس عجبنى جدا رأيك في البنات اللي بتشرب سجاير . الكلمه جت فى الجون بس فى ناس هتزعل بس معلش

وبعدين عايزه حفله بليل اوكي بس الغى الورد الاصفر خليه ابيض كله وبينهم انوار علشان يكون فى فرق جميل وكأن الليل اتلون ابيض
وعايزه تلج روحى أفتحى فريزر التلاجه واقفى قدامه ولما تبردى اقفليه وتعالى وانسى الحلم دا ههههههههههه
يا بنتى البلد دى احسن من غيرها
تلج ايه يا قلبى اللي عايز تصحى الصبح تفتحى عنيكى عليه
هههههههههههه دا لو حصل اكره اللون الابيض
ثم هنفتقدك خليكى معانا وخليها على الله
ربنا يحققلك كل احلامك يا رب
ويكرمك حبيبتى بكل الخير اللي يسعدك

فتاه حالمه يقول...

انتي يا وزة
شوفتي وزة دي جديده لانج
هههههههههههههههههههههه
وحشتيني اوي
ايه يا عم الاجابات الجامده دي
يا عم الشغل
بس انا عايزة تاج بقي مليش دعوه
مرريلي تاج يا بنته انتي
دوري كدا علي اي تاج
ماشي
وبلاش افلح ان صدق دي
عشان انتي عارفه انا لما بزعل بعمل ايه؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههههههههههه
بحبك اوي
وعلي فكره عايزة اكلمك قريب
وسبتلك علي فكره سلام مع صحبتنا المشتركه
شكلها ندلت وموصلتوش
هبقي اديها علي دماغها بقي وسامحيني بقي
اموااااااااااااااااااااة بحب اوي

غني يابهيه يقول...

جامد التاج ده

بس اجاباتك اجمد

تحيات بهيه

أمير البلانكو يقول...

حبيبه

ازيك


اجابتك كما متوقع مليئه بالصراحه والصدق

وزي ما انتي قولتي من غير دلع مش هايبقي فيه حياه بين الراجل والست

تحياتي ليكي

مع تمنياتي ليكي بالسعاده الدائمه