الثلاثاء، مارس 10

أنا والضالين...قولوا آمين


كنت ناويه نية سوده النهارده انى انزل حاجه من تخاريفى اللى تجاوزا الناس بتقول عليها خواطر او حاجه بس بقى ايه لقيت شويه حاجات اصابونى بهستيريا ضحك 
الحاجات دى وانا بشوف زوار مدونتى الاعزاء وخاصة الناس اللى بتيجى عن طريق سيرش جوجل او اى سيرش
انا هقولكوا الحاجات اللى بيبحثوا بيها ودى يمكن اكتر حاجات علقت معايا او اكتر كلمات دخلتهم هنا.

عضة الى ابنتى الحبيبه
طب والنبى اقول ايه فى ده؟ واللى يوم ماربنا يكرمه ويدخل يبحث فى النت عن حاجه يبحث ازاى يعض بنته؟؟طب وهى دى عايزة فكاكه يافكيك؟
لأ وايه كاتبها باللغه العربيه الفصحى مثقف اوى الواد 

منا ديت حوة
ابوس ايديكوا حد يفهمنى اللى داخل يعمل سيرش بالكلمه دى كان عايز ايه اساسا
تقريبا كان بيعلم بنته اللى فى كى جى تو تبحث عن معنى كلمه ماما جت بسرعه او حاجه

أى حاجه جامده
تقريبا الاخ كان ضايع وعامل دماغ وجاى يطلعها فى جوجل قام جوجل حدفه عليا.روح الهى جوجل كان يحدفك بطوبة فى وشك ماهى جامده برضو

عايز مسجات سافلة
البعيد بيطلب من جوجل مسجات سافله ! لا وايه بيقول لجوجل عايز وكأن جوجل هيوصلهم ليه ديليفرى 
آه يانا ياغلبى

بت استوته
هموت واسأل اللى بحث عن الكلمه دى كان متوقع اساسا ان جوجل يطلع ليه حاجه؟
ولو توقع طيب كان فى دماغه ايه؟ ده حتى جوجل بدال ما يبصق فى وجهه قام قاله البت حبيبة عندها سعة صدر تعالى اما ناخدلك شويه صور من عندها وراح مطلعله كام صوره من البلوج.
اه وربنا صحيح

انا شخصيا نسوانجى-فضل شاكر
بصراحه بوست فارس نسوانجى مسيطنى فى جوجل 
اللى انا استغربت ليه بقى ان الكلمه دى تقريبا فى المتوسط بيدخلى كل يوم 3 مثلا نتيجه البحث بيها وانا كنت منزله بوست بحاله بسب فيها وفى اللى عملوها وهى بهذه الاهميه؟؟
وعلى فكره العبيط ده داخل بيدور على اغنيه لفارس كرم بإسم فضل شاكر وبرضو جوجل جابه عندى.لا تعليق
عفوا عم فارس انا غلط والناس الهايفه قصدى الحلوة دى كلها هى اللى صح

عزيز البركانى وحبيبة
الكلمه دى برضو بيجيلى بيها ناس كتير اموت واعرف مين الاخ عزيز اللى كل اللى يدخل بلوجى يجيبه معاه ليا ده؟
يكونش اسمى اتجوز من ورايا اسم عزيز وهيخلفوا اسماء جديده؟؟

أغنيه عدولة دخل سنة أولى 
دى كمان عليها اقبال رهيب من جوجل وكأن الاغانى خلاص خلصت
طب وربنا انا منزله بوست بيها اه وقايله حته منها لكنى مااعرف فيها غير الكلمتين دول ولا عمرى جربت ادور عليها

أغنيه ماشى مقبولة منك طبعا لانك
يوه هو يعنى مش هتتقبل منه الا عندى؟ أما غريبه والله اقول ايه بس؟
الناس دى بتهيس ولا ايــــــــــــــه؟؟

عايزة أخلى خطيبى يتنحرر ويغير عليا
الله الله الله
وحد قالك يابنتى إن هنا خالتك حبيبة الخاطبه؟ وبعدين حد يقول لجوجل يتنحرر؟؟
ايه ياخويا الهطل النصفى ده

بجد انا بقيت حاسه ان كل مايدخل حد هايف ويكتب كلمه هايفه وعم جوجل يحتار يعمله ايه بدال ما يطلع الشبشب ويديله وشين يقوم حادفه عليا.

هو يعنى حد قال لجوجل انى فاتحه عندى كافيه ولا بغدى اللى بيدخل عندى؟
ولا يعنى ماعلشان أنا ساكته وكاتمه ومش عايزة ازعق يسوق فيها؟

الاشكال الضاله كترت أوى بجد والهيافه زادت
 أوقات بضحك عليهم لانى ببقى عايزة اضحك واوقات بضحك من غلبى وحزنى على ناس موجوده كده

اه مش هما بيقولوا فى الامثال 
هم يهأهأ وهم يهئهئ

عجبــــــــــت لـــــــك يازمن
 !!!!!!

سيبكوا انتوا يااطفالى
كل سنه وانتوا طيبين :)

هناك 111 تعليقًا:

Butterfly يقول...

والله ناس فاضيه وهايفه كمان
ايه ده دالواحد لو صحه اليوم كله يعنى ال 24 ساعه مش بيلحق يخلص اللى وراه !!!

حبيبة الروح يقول...

هيئ يا هيئ
يلا حصل خير متشحطاطه يا قلب ماما والناس بتهيس
معلش حصل خير ان شاء الله
انا جايه اسلم عليكي عشان هاخد اجازة نهائيه من التدوين
بس هقرالك مش تقلقي
سلام يا قلب ماما بحبك في الله يا احب الاحباب
وكل سنه وانتي بالف خير يا قلب ماما

prince4ever يقول...

بس هنا...على ايدك يا اسطى
ربنا يرحمك يا محمد...من قلبي والله مش عشان الانستركشن
بكتبلك تعليق للمره الالف و كل شويه يهنج...فهكتب بسرعه قبل ما يحس اني بكتب تعليق فيهنج
ازيك يا حبيبه...شين حالك بالليبي
يا ستي الجوجل مظبطك و عاملك شهره..حد يقول للرزق لأ
مشفتش حسن و مرقص انا...بس الفكره قديمه و تيمه مستهلكه يعني مش بدعه...
و قصه الحب دي بتحصل كتير...
بس انتي اخبارك ايه...ممم..هتيجي الكليه تضربيني..طب الحمد لله اني م الاسبوع الجاي رايح صيدناوي...
انا مش عارف اتكلم كتير..
بكره ان شاء الله رايح اعمله سكاننج و يا رب يتحسن بقى
بس بجد ليكي مني كومينت طويل مناقشه كده لشويه حاجات
اشطااااااات

blue-wave يقول...

هههههههههههه
سيبك بس من كل دا وقوليلى
انتى عرفتى دا ازاى اصلا؟؟؟

أبو العريف يقول...

ماشاء الله
كل دا من عمي جوجل
والله الراجل دا متأصدك
كل ما يجيله حد رخم يبعته عليكي
عارف انه محدش هيديله علي دماغه الا انت
انا بقي كنت بعمل سيرش باسم المدونه بتاعتي
اوووم ايه جاب حاجات غريبه جداااا
وما لقيهاش الا لما كتبت اسم بوست
شفت الفرق

وبعدين جربي اعملي سيرش بالحاجات دي
هيجيبك في قصاقيص حبيبه
حبيبة الروح
قلب حبيبه
حبيبة قلبي
حبيبه والضالين
الضالين وحبيبه
حبيبه بعد المليون
حبيبه في الادغال

موناليزا يقول...

بتعرفيها ازاى؟

Meme يقول...

لااااااااااااااا مش قادره ههههههههههههههههههههههههههههههه ايه المسخره دي
طبعا انا بتكلم عالناس الهايفه
و اللي عايزه خطيبها يغير عليها
يا بنتي مش تنزلبلها بوست و تبقي تاخدي فيها ثواب؟؟حرااااااام كلنا ولايا هههههههههههههههههه
سلامتك يا عسل
ابقي اتغطي كويس ههههههههه

mahasen saber يقول...

ههههههههههههههه لو دماغك يتضبط ديناميكيا شويه انا ك انا هستريح

انتى مالك يا حشريهكل واحد حر فى سيرشه زى كل واحد حر فى رنته كده

mahasen saber يقول...

بس افهم يا حبى شوفى اتضبط اهه طالما عايزه حاجه

يعنى اليى بيدخل يعمل سيرش على جوجل انتى بتعرفى تقفشيه طب ازاى افهم
دى حاجه فضيحه خالص ههههههههههههههه

فهمينى بئه واديكى بوسه ومتحطيش عينك على الواد يا هندسه

mahasen saber يقول...

وسعىكده عشان امشى اه امشى عايزه اروح انام وسعى كده

لزقئه لزقئه مش شاربه حاجه
طب لو عشا ماشى هههههههههههههههه

موجة يقول...

ياخراااااااااشى
والله كويس ياختى اديكى اتشهرتى انتى ومدونتك على جوجل
وبقيتى انترناشيونال
لاء انترناشيونال ايه بقيتى جوجالناشونال
مبرووووووووووووووووك
بس كلة كووووووووم وبتاع المسجات السافلة ده كوم
ياحبيبة متقولى للراجل المسجات اللى هو عاوزها ماتحرميهوش من حاجة
نهارك الوان على بتنجان انا هدخل على جوجل بالعنوان ده
اشووووف هيودينى فين

mahasen saber يقول...

انا هشتغل فى السيرش على المواقع الاسلاميه هههههههههههههههههه ردعا للفضايح هههههههههههههه

SHAPE YOUR LIFE (ABOALI) يقول...

يااااااااااا عينى عليك
يا فاضح الضااااااااااالين

بس ايه الارهاب الفكرى اللى انتى عاملهاااااا ده

كل واحد يعمل بحث براحته
البلد دىىىىىىىىىى كلها حرية

وسلامى لجوجل

هو مين بقى جوجل ده ؟

مـجـنـووون يقول...

والله حاجه تحزن مش تضحك

الشباب ضايع وبيفكر في حاجات تافهه

منهم لله إلي كانوا السبب في إلي بيحصل ده

تقبلي مروري
مجنووون

maha zein يقول...

عايز مسجات سافلة
البعيد بيطلب من جوجل مسجات سافله ! لا وايه بيقول لجوجل عايز وكأن جوجل هيوصلهم ليه ديليفرى
آه يانا ياغلبى


هههههههههههههههههههههههه

ايه ده بجد
عاوز
بيقول عاوز
وكاتب عاوز
لا بجد يا حبيبة في ايه

اولا انا نفسي اعرف بتعرفي الحجات دي اذاي
يعني تعرفي تطلعي الكلامت اللى الناس بتجيلك بيها اذاي
يا ريت توضحي اكتر

بس فطستيني بجد لما بتقولي ان كل لما جوجل يغلب من العالم يروح راميهم عليكي
لا بجد والله
العالم دي ايه صلتهم بيكي
يعني يتنحرر دي فعلا ايه موقعها من الاعراب وموقعها من مدونتك
طمنيني يا اختي
ريحيني

علي فكرة يا حبيبة
ماما لبست النقاب امبارح
هدية لرسول الله
شفتي بقه
عقبالنا

الخير بيزيد والله يا حبيبة
وذي ما موضوع قطة عرفنا ببعض
هنفضل عارفين بعض
وهفضل احس ان مدونتك دمها خفيف علي قلبي
حتي لو بقيتي انتي مش عارفة فين اراضيا

هانى زينهم يقول...

كتير سألوا السؤال اللى نفسى اسأله وهوعرفتى ازاى ؟؟ بس ليه ما يكونش الجمل دى غلطات املائية ؟ يعنى هو حب يكتب جملة مفهومة غلط وكتبها زيادة حرف او ناقصة حرف فجابته عندك . عموما الناس احوال ومش كل الناس بتفكر بعقلها .

MaNoOoSh يقول...

كلمات فظيعة يعنى الصراحة
ههههههههههههه
انا مش عارفة ابطل ضحك اساسا
وكلة كوم وعضة الى ابنتى الحبيبة دى كوم تانى

mohamed ghalia يقول...

هههههههههههههههههه
ياعينى عليك ياجوجل ياما بتستحمل

صوت من مصر يقول...

طب ازاى
عموما كل سنه وانت طيب

سمكه واحده يقول...

انا شخصيا نسونجي
الراجل عداه العيب وازح
والبت عيزه خطبها يتنحرر ازحت هي كمان اللهي يجلهم ازحه تأزحهم من بعيد
البعده
بس انا بتعجبني اغنيه فارس الراجل صريح
سيبك من ده كله, بتأزحي ازاي؟قصدي بتعرفي ازاي يامخفيه
كل سنه وانتي طيبه ومتشغليش بالك بالاأزحات دي
بعدين اللي عايز مسجات سافله ده محترم اوي اهو خد اقل الحرام ههههههه
راجل علي اده يعني
ربنا يرحمنا

momken يقول...

ههههههه

والله دى نكته ...البوست ده فانى اخر حاجه تحفه تحفه يعنى


تخيلى مافيش حد دخل وقال قصاقيص حبيبه خالص

بس الحمد لله علشان نيتك طيبه ربنا عوض عليكى وادالك على اد نيتك

حتى الى رايح يشترى عيش بيتكعبل فيكى

اخيرا بوست دمه خفيف

على فكره اسم البوست مع انه بيدل على الموضوع لكنه برضو بيقول انك من المغضوب عليهم

(غير المغضوب عليهم ولا الضالين) امين

والسبب كلمه امين


تحياتى يا حبيبه

siraj يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
siraj يقول...

هههههههههههه

من الصبح وانا ضحك خلاص

ليه يا بنتي دنتي بتعاني بقي

هو جوجل عمل معاك الواجب عقبال الياهو ما يفتكرك برضوا

ههههههه

وبالنسبة لعظة الي ابنتي

انا متأكد ان اللي عامل سرش هو دكتور بيطري بيعالج او يتعالج من عظة ههههههه

نـــــور يقول...

Butterfly
*********

:) قوليلهم والنبى يافراشتى اديكى شايفه الغلب اللى احنا فيه
وهما لسه بيعملوا كده!
ربنا يهدى

نـــــور يقول...

حبيبة الروح
***********
غورى يابت من وشى هو انا قلتلك انى عايزاكى تقريلى؟؟!!
اساسا قرارك مدايقنى جدا جدا
فكرى تانى يامى ماينفعش تسيبينى فى بلوجر لوحدى اصلى بخاف :)

نـــــور يقول...

prince4ever
************
امشى بالتاكسى بتاعك من هنا بدال مااولع فيك وفيه
انت داخل بلوجى بتاكسى يارامى؟
وحد قالك انى فاضيه انضف واهبب
طب استنى للاجازه علشان ابقى فاضيه

الكمبيوتر بتاعك ده تلفه فى ملايه بيضا وتقرا عليه الفاتحه وتدفنه احسنلك

اه اجيلك اضربك كبرت عليها يعنى؟؟؟!!
هستنى تعليقك وردك عالقصه لان شكلك كده عندك كلام كتير وخلينا نشوفك ياروميو يابرنس
سلام ياعسل

نـــــور يقول...

blue-wave
*********
ياساتر عالمصالح!!
يابنى دى مواقع بتعمل الكلام ده
انت بتشترك وبيديك كود كده بتحطه فى مدونتك بيقفشلك كل اللى بيدخل عندك

ادعى لمحمد الفارس الملثم بقى بالرحمه لانه هو اللى قالى عليه وكمان هو اللى اشتركلى وجابلى الكود جاهز لانى مكنش عندى روح اسجل فيه

نورت يادوك

نـــــور يقول...

ابو العريف
**********
ازيك ياعسل
لا انا عارفه اللى بتقوله ده بس انا مدونتى بتيجى بالاسم من ير اسماء بوستات ولا حاجه ولو جربت تعمل سيرش بقصاقيص حبيبة هتلاقيها اول اوبشن من الموجودين

والاظرف ان اسمى علشان حبيبة ومعظم الناس بتبحث على كلام فيه حب فاسمى فاضحنى ومسيطنى

بس قولى اشمعنى كلمات البحث دى بالذات يعنى اممممممم؟

نـــــور يقول...

موناليزا
********
ياريت تراجعى ردى على دكتور عمرو فاروق اى بلو ويف

نـــــور يقول...

Meme
*****
:))
انزلها بوست؟
ماانا قلتلها هنا مش منزل خالتك حبيبة الخاطبه والله هنا منزل طالبه جامعيه محترمه
حاضر يااوختشى هنزلها بوست يمكن انا كمان ابقى احتاج ان خطيبى اللعين يتنحرر وابقى اقول ياجوجل دلنى يجزيك ربنا خير

قال بتقول لجوجل اتنحرر قال!!!
شفتى البلاوى ؟

ابقى تعالى غطينى انتى
اللى انتى ماتعرفيهوش انى بمسك فى الغطا بايديا واسنانى وانا نايمه لا اراديا كده اصلى بخاف من البرد
باااااى

نـــــور يقول...

mahasen saber
**************

لا البلد دى فيها رقابه عندك لو سمحتى
علشان بعد كده كل واحد ياخد باله من سيرشه علشان هيبقى عارف ان فى ناس بتقفشه ههههههههه

وانتى بعد كده خدى بالك من سيرشك بعدين اجى افضحك

نـــــور يقول...

mahasen saber
*************
نسيت اقولك لو عايزه تعرفى ازاى اقرى ردى على دكتور عمرو
منورانى ياحماتى والواد قلتلك هاخده يعنى هاخده ماتتعبيش نفسك

نـــــور يقول...

موجة
****
ماانتى عارفه يابت انى مشهوره احنا هنهرج؟
وبعدين اقوله ايه يانيله الله يحرفك ده انا موبايلى اساسا لبان واخره رسايل تهانى العيد والمولد واحيانا حد يعبرنى ويقولى كلمتين فارغين دليل عالشوق يعنى قال ايه وحشت اصحابى اللى مش بيشوفونى

طيب يجولك ياخدونى منك شويه
واوعى من البحث اديكى عارفه انى هقفشك هعهعهعهع

نـــــور يقول...

mahasen saber
**************
المواقع الاسلاميه افيدلك برضو
علشان تعرفى انى لما البدلكوا فى الدره بتخافوا
ناس مابتجيش الا بالعين الحمرا صحيح هعععععععع مين هناك؟

نـــــور يقول...

ABOALI
*******
ان شالله تسلم ياابو على يارب
وحاضر هقوله انكل ابو على بيمسى

والبلد دىالمفروض يكون فيها دين وادب مش حريه؟؟!!

منورنى

نـــــور يقول...

مجنووووون
********

لكل انسان على نفسه بصيره ولو القى معاذيره
المفروض كل واحد عارف الصح من الغلط بس الهيافه بقت عرف وطبع شخصيات !!

حاجه تحزن بس اناقلتلك بضحك من غلبى
مش بقولك هم يهأهأ وهم يهئهئ؟
اهو ده الهم اللى يهئهئ

نورتنى جدا

نـــــور يقول...

maha zein
*********

اه وربنا يامها بيقول عايز شفتى الخيبه؟!!
وعلى فكره والله فى ناس كتير بتقول عايز وعايزه دى وكأن جوجل عنده خدمه التوصيل للمنازل وهيعمل اسرع ديليفرى فى مصر
يعنى مره مثلا واحده جايه بتقول ايه بنفس الاسلوب كده
"انا عايزة اغنيه تحب احبك حبة حب احلى من حب الاحباب"
حسيت انى عايزة ابصق فى وجهها اى اتف فى وشها هههههههه

وعارفه بقى الناس دلى بتلاقى جوجل مثلا يوصلهم بيا عن طريق كلمه صغيره اتقالت فى هزار من حد فى تعليق على اى بوست .يعنى حاجات لا تذكر وبتبقى دعابات وتوصل الناس ليا !!!

مبروك لماما على النقاب ربنا يبارك فيها يارب وعقبالك وعقبالى لو فيه الخير
انا عارفه ان الود موصول وقلتلك انى مسامحاكى ماتخافيش بس عدى الجمايل

منورانى ياسكره

نـــــور يقول...

هانى زينهم
**********
هلا استاذ هانى
بخصوص عرفت ازاى ياريت تراجع ردى على دكتور عمرو او بلو ويف علشان شم اشرح كتير بس

اما بقى غلطات دى فممكن فعلا عندك حق بس دى كلها غلطات؟؟!!
دى كتير اوى انا جبت عينه من اخر 100 لينك دخلوا مدونتى
ومن زمان بفكر اجمع الكلام ده كل ماالاقى واحده من النوادر وياما تاه منى كلام
ده انا لو جبت كله هتضرب كف فى كف وتقول الناس دى بتقعد على اجهزة ونت اساسا ليه؟؟؟!!!
منورنى دايما

نـــــور يقول...

MaNoOoSh
********
ماتدليه انتى يامنوش يعض البت بنته ازاى ؟
والله بلاوى صحيح
اضحكى اضحكى ده انا هتشل
ايه رايك لو عايزه تضحكى بجد ابقى تعالى راجعى معايا الحاجات دى والله مسخره

منورانى ياقمر

نـــــور يقول...

mohamed ghalia
**************
اه ياعينى
هيعمل ايه الراجل اصله مضطر
اكل العيش مر يامحمد
هيأكل العيال منين ياخويا
منورنى

نـــــور يقول...

صوت من مصر
***********
ازاى ايه مش فهمت؟
تقصد ازاى بعرف؟

عموما وانت طيب ومتشكره اوى

نـــــور يقول...

سمكه واحده
*********
:))

انا من رأيى يأزح مع اللى عايز اى حاجه جامده لانى دعيت ربنا يكرمه بطوبه واهى جامده برضو

بعرف ازاى راجعى ردى على عمرو فاروق
منورانى ياسكر
وبتحبى نسوانجى؟؟؟؟!!!
انا منكرش ان مزيكتها حلوه بس بس كلماتها زى الزفت تغيظ يعنى
منور ياعثل

نـــــور يقول...

momken
*******
بقى انا من الضالين ياممكن؟؟
طيييييييب روح الهى يجعلك فى كلامك نصيب قادر ياكريم

لا فى ناس كتير بتدخل تقول قصاقيص حبيبة بس وانا هقول دى ليه انا جبتلكوا النوادر بس
اى خدمه ضحكتك يجى بربع جنيه اهو ظأطط ياعم
وعلى فكره فى ناس بتدخل عندى وهى بتدور على بلوجك انت لمجرد قال ايه انى حاطه رابط مدونتك فى الريدر بتاعى p:
يالا اى خدمه علشان تعرف انى مدونتى ليها فضل عليك p:

نـــــور يقول...

siraj
******
لا وايه هو جوجل بس ياسراج!!
والله ده ياهو وسيرش اى ام وياهو وبلوج سيرش !!

والله واوقات بيجيلى سيرش من حاجات اول مره اعرف انها بتعمل سيرش
شفت انا مشهوره ازاى؟؟؟
ايتها خدمه

بالمتاسبه
انا متوسطه ومش بعرف ناس طويله وهبله علشان بيحسسونى بالعجز هههههه
ممكن تتنازل وتقبل بالمتوسطه؟؟؟ :)

الشموع البيضاء يقول...

لا بجد تحفه هههههههههه بس فعلا زى الباقيين كلهم ازاى عرفتى الموضوع ده؟؟ انتى عند مخابرات على بحث جوحجل هههههههه
بس فعلا ناس هايفه ومش لاقيه حاجه تعملها وفاضيه والله

princess يقول...

هههههههه
ده جوجل ده غلبان يا عينى

maioya يقول...

واضح ان جوجل متوصي بيكي
اوي
انت ليكي حد قريبك هناك :lol:

عالم حبيب يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
عالم حبيب يقول...

نتائج البحث اللي بتوصل لمدوناتنا عجيبة غريبة .. شئ يضحك وشئ يبكي .. أحيانا كلمات بتكون مكتوبة من باب السخرية وتلاقي ناس بتبحث عنها فعلا

بس متهيألي أول واحدة اللي هي ( عضة إلى ابنتي الحبيبة ) هي ( عضمة إلى ابنتي الحبيبة ) بس الراجل نسى الميم : )

عالم حبيب يقول...

متهيألي عنوان الموضوع غريب شوية .. صح ولا إيه !!

Unknown يقول...

السلام عليكم ورحمة
الله تعالى وبركاته
حبيبة الحبيبة
بصى بقى انا كنت مكسوفة أسألك:)
لكن اتجرأت لما لقيت الدكتور عمرو
بيسأل أنتى عرفتى كده ازاى؟يعنى عرفتى أزاى؟ ايه ده؟وكمان موناليزا حبيبتى بتسأل :)طيب الحمد لله مابقاش طلب خاص :)بقى طلب جماهيرى بحت وبحث كمان:)

romansy يقول...

يابيبه يا مشهوره
اخيرا الناس بقت تدخل المدونه بقى عن طريق جوجل مشهوره يا بيبه وهما ليهم مين قلبه حنين وبيمشى على الكورنيش ساعه مغربيبه وكمان لفوات مصر بحالها
دى مش مصر بس اللى عرفتك دى العالم كله
سيبى اللى يدور يدور اهم حاجه كلامك عسل وجميل

elsha3er يقول...

ههههههههههه

اسلوبك جميل جدا فى الكتابة واهو جوجل خلاكى اشهر من النار على العلم حد يكره


تحياتى


احمد الشاعر

وميض ابتسامة يقول...

موضوع ظريف وأول مرة اعرف بصراحة عن هذا الشغب التعليقى من اجل مزيد من المعلومات عن حاجات هايفة وغير تقليدية والظاهر ان جوجل ده عنده الكثير فى جعبته .. ومبيقولش لا على اى حاجة حتى ولو كانت عبيطة
وللحديث بقية

Bob يقول...

اولا بجد اسف على التاخير يابيبة
على رايك الهيافة كترت
واقلرب مثال
كنت باخد دورة على sapلو تسنمعى عنة طبعا
وبعدين فجاة دخلت واحدة علينا طلبت من الدكتور انها عايز تعملsearch عن حاجة
وبدين الدكتور قال الواد اللى عندة اعملها
واجى لبص وراى الاقى المعلمة بتعمل بحث عن الخيار والطماطم
خلاص يعنى من قلتهم عندنا
ادى ياستى البنات
ههههههههههههههه
بس اية العافية اللى انتى فيها دى على البوكس
سلاااااااااااااااااام
بهاء

Lyssandra يقول...

بجد انا بقيت حاسه ان كل مايدخل حد هايف ويكتب كلمه هايفه وعم جوجل يحتار يعمله ايه بدال ما يطلع الشبشب ويديله وشين يقوم حادفه عليا.

-------

:))

العالم بقت فاضية أكتر من اللازم

سعدت بمروري عندك كتير

تقبلي مروري وتحياتي

عالم ماريونت يقول...

ههههههههههههههههههه
حلو اوي يا حبيبة
انا بس مش فاهمة هي الحاجات دي انتي جبتييها منين؟
صحيح
ساعات الواحد كدة يجيب لنفسه وجع القلب بايدة
ههههههههههه
رنا

romysaa يقول...

جميلة الفكرة اوى . بس هو فى حد لسة بالعقليات دى ؟! والناس دى بتجيب وقت منين اصلا ؟

شموسة يقول...

هههههه
عندك حق والله
هم يهأهأ وهم يهئهئ

تحياتي ليكي ياحبيبه

غير معرف يقول...

السلام عليكم يا اخت حبيبة انا على فكرة جيت المدونة بتاعتك عن طريق مدونة عايزة اتطلق ودخلت مدونة عايزة اتطلق عن طريق بحثى عن مدونة عايزة اتجوز لبرايد شفتى بقى اللفة الطويلة دى فا ياريت متقوليش ان كل الى بيدخلك بيبقو بيبحثو عن كلمات تانى او كلمات مش كويسة.
ملحوظة:بالله عليكم حد يقولى ازاى ارجع كلمة السر بتاعتى الى بدخل بيها لاانى نسيتها.
اخوكم\اهلاوى صعيدى

maha zein يقول...

انتي يا ست يالى اسمك حبيبة انتي
شفتي مش تباركيلي
مش ماما لبست النقاب
بالعند في اي حد
هه بقه
وانتي فاهمة

طبعا سيادتك بالنسبة ليكي الحجات دي عادي
ناس واصلة ربنا يبارك

وانا كمان يعني عملت كام حاجة ريحوني كده وفرحوني شوية
تعالى بقه شجعيني
انا جيالك انتي مخصوص مع انى كنت قافلة التعليقات ولسة فتحاها
عوزاكي تيجي تقوليلي مبروك
قبل ما اكتب بوست جديد
ايوة انتي بالذات اللى جيت اقولك تعالى عشان عارفة انك هتكوني مبسوطة ذي
ده انتي غريبة صحيح
روحي كده

maha zein يقول...

تصدقي اني مستفزة
انا مش جيت من كام يوم وقلتلك بردو ماما لبست نقاب

انا معنديش حاجة اقولها ولا ايه
متردي
انا طالعة بمنظرين

ليهم حق العالم يدخلوا يعملوا يسرش ويقولوا انا عاوز

ولا حتي تقول لجوجل اتنحرر

ده هم ايه ده
بقولك ايه يا بنتي
متجيش علي فكرة انا هقفل التعليقات تاني
ده انا مملة

شفـقــة و إحســــان يقول...

أول مرة أعرف إن فيه مواقع بتكشف عن البحث على جوجل
دي تبقى فضيحة رسمي
ماهو الكدب خيبة الواحد ساعات كان بيعمل سيرش على حاجات مش ولابد
بس كده بقى شكلها خلاااص
توبة من دي النوبة
وربنا يكفينا شر الفضايح

آل جوووجل آل
ده كده بقى إسمه ( جلااااجل )

تحياتي
إحســـان

محمد عتلم يقول...

صباح الخير
انا بس جاى اصبح واقول ايه الاخبار ؟؟ تمام ؟؟

ليكوريكا يقول...

حينما نرى الناس حولنا في قاع المحيط

لا يعني هذا اننا فوق السحاب

فلربما كان قاع المحيط

انقى من اعالى الهضاب .....

gogo!sf يقول...

يا بنتى اللى بيسأل عن العضة كان عايز يتعلم صح ازاى يعض مراتة ماهو مش بياكل لحمة بقى فعايز ينتقم منها

والاهبل التانى بيطلب مسجات سافلة
السافل استغفر الله العظيم
سامحو يارب جاهل هنقول اية بس

متزعليش يا حبيبة ربنا يصبرك يا حبيبتى

الا فى حاجة غريبة عندك الفضول اخدنى عندها بس قفلت بسرعة
يكونش ده اللى عايز مسجات سافلة
وجاى يضيقك

افضل انك تحذفية

كلام على بلاطة يقول...

مارس، 2009
كله يهون الا التصعيب
الصعاب كلها تهـــــــــــون ولا يهون التصعيــــب
فقسوة الحياة فى حاجة الى حنــــــــــــية وترطيب
وتعقيد الامــــور قمة الجور والتعــــــنت والترهيب
فيا معقداتى بلاش شـــــــغل القراداتى الغريــــــــب
والباس الحق ثوب الباطل والباطل ثوب الحق الحبيب
بما يقلص الفرحة ويكــــــــتر من البكاء والنحيــــــب
فعد الى عقلك واسلك حســـــن المسلك تجد الترحيب
وبادل الناس حبا بحب بالرغبة الطيبة والترغيـــــــــب

مرسلة بواسطة ابو المفاصل الواصل في 01:32 ص 0 التعليقات

كلام على بلاطة يقول...

مارس، 2009
كله يهون الا التصعيب
الصعاب كلها تهـــــــــــون ولا يهون التصعيــــب
فقسوة الحياة فى حاجة الى حنــــــــــــية وترطيب
وتعقيد الامــــور قمة الجور والتعــــــنت والترهيب
فيا معقداتى بلاش شـــــــغل القراداتى الغريــــــــب
والباس الحق ثوب الباطل والباطل ثوب الحق الحبيب
بما يقلص الفرحة ويكــــــــتر من البكاء والنحيــــــب
فعد الى عقلك واسلك حســـــن المسلك تجد الترحيب
وبادل الناس حبا بحب بالرغبة الطيبة والترغيـــــــــب

مرسلة بواسطة ابو المفاصل الواصل في 01:32 ص 0 التعليقات

أمير البلانكو يقول...

حبيبه

ازيك

انتي قولتي الكلام من الاخر والله دا كله كلام فاضي وربنا يهدي أمه سيدنا محمد صلي الله عليه وسلم


وكل سنه وانتي طيبه يا حبيبه

تحياتي ليكي

وأسف علي التأخير

""""" يقول...

هههههههههههههههههههه
انا هموت من الضحك على ماما جايه بسرعه دى
انتى عسوله اوى على فكره
بس ازاى تعرفى اللى داخل عندك كان بيعمل سيرش على ايه !

Wish I were a Butterfly ... يقول...

انت كويسة؟؟؟
فينك يا بنتي؟؟

قلب ينبض كان عندها النت مش شغال لفترة!! انت كمان؟ الشرقية كلها يعني و لا تعبانة أو حاجة؟؟

أتمنى تكوني بخير يا بيبة وصحتك كويسة

سمكه واحده يقول...

بيبببببببببببببه فينك!!!!!!!
طمنيني عليكي مالك؟
ياربت النت هو اللي يكون في حاجه
ويكون تعبان وكل حاجه وحشه فيه
وتكوني انتي بخير ياقمر
ردي بقي

prince4ever يقول...

مساء الجمال يا حبيبه
لسه ممتحن امبارح و بقالي فتره مش متابع بس عرفت من الاخوه انك مختفيه
يا رب تكوني بخير...
سؤال خبيث..عملتي ايه ف النتيجه...اوعي تكون سبب الاختفاء...دماغك يا شيخه بلا وجع قلب...حد واخد منها حاجه
بس طمنينا عليكي لما تظهري تاني
سلاااااااااام

Unknown يقول...

ابناء بلدى يتسآلون
اين انتً يابيبا
يارب تكونى
بخير
طمنينا عليكِ.

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

منا ديت حوةابوس ايديكوا حد يفهمنى اللى داخل يعمل سيرش بالكلمه دى كان عايز ايه اساسا تقريبا كان بيعلم بنته اللى فى كى جى تو تبحث عن معنى كلمه ماما جت بسرعه او حاجه
أى حاجه جامدهتقريبا الاخ كان ضايع وعامل دماغ وجاى يطلعها فى جوجل قام جوجل حدفه عليا.روح الهى جوجل كان يحدفك بطوبة فى وشك ماهى جامده برضو
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اول مرور لى لمدونتك بس بجد رقيقه قوى وكلامك اجمل
ربنا يوفقك

Unknown يقول...

والله معاك حق
إن شر البلية ما يضحك
ههههههههههه
بوست رائع وخفيف ولذيذ جدا
و10/10
ويبقى التواصل

روئه مشاكل يقول...

ههههههههههههههههه
لا دا انتى طلعتى حماله قسيه
ربنا يكون عونك
بس اهم حاجه واحلى حاجه انهم عرفو يوصلولك

نـــــور يقول...

الشموع البيضاء
**************

لا جوجل يبقى ابن خالتى من ناحيه الاب :))

لو عايزه تعرفى عرفت ازاى اقرى ردى على بلو ويف علشان ماعيدش الشرح تانى بس

نورتينى ياجميله

نـــــور يقول...

princess
********

غلبان؟؟؟!!!!!!!!
ايه غلبه ده؟
بقولك بيحدف عليا اى حد مش عارف يوديه فين
ده انا اللى غلبانه

نـــــور يقول...

maioya
*******

ماانا قلت فى ردى عالشموع البيضاء انه ابن خالتى من ناحيه الاب
وكلام فى سرك جوجل السوسه ده كان بيحبنى من طرف واحد بس انا مش عبرته فقرر ينتقم لنفسه هههههههه

نورتينى

نـــــور يقول...

عالم حبيب
********

:)) مااعتقدش ياحبيب بس خلينى تجاوزا اقول اوك علشان بس مش اتعصب عالراجل

العنوان مشقصدى بيه الضالين اللى جايه من الضلال لا سمح الله انما جايه من كلمه انه جه هنا ضال الطريق يعنى يبحث عن حاجه وجوجل يجيبه مدونتى اللى مش هتوصله لاى حاجه :)

منورنى ياحبيب

نـــــور يقول...

norahaty
********
ازى حضرتك يادكتوره نور
على فكره مش عيب السؤال ومكنتش هقول على حضرتك جاهله لسبب بسيط هو انى عارفه ان انا جمب حضرتك مفيش

ياريت تراجعى ردى على دكتور عمرو بلو ويف انا قلتله الطريقه
بس علشان مش اشرح كتير :)

منورانى ياافندم

نـــــور يقول...

romansy
********
:)
ياسلام
ماشى ياعم احمد بس ده جوجل مسيطنى من زمان :)

متشكره على كلامك ولو انا كلامى جميل وعسل امال كلامك يبقى ايه؟!

نـــــور يقول...

elsha3er
*********

متشكره جدا يااحمد
نورتنى ويعنى انت كده بتغلطنى؟

يعنى انا مفروض اشكر جوجل علشان مشهر بيا؟

خلااااااااص شكرا ياعم جوجل وعقبال احمد الشاعر يارب:)

نـــــور يقول...

وميض ابتسامه
************

اهلا والدى الجميل
لا اديك عرفت وفى من ده كتير تحب ابقى اقول لحضرتك عليهم؟ :)

فين بقيه الحديث ها؟
بقيت بتنساااااااانى :(

نـــــور يقول...

Bob
***

ههههههههه طب والله كويس يابوب
هى تقريبا كانت عايزه تعمل سيرش عن موقع منى عامر عالنت علشان مزنوقه فى طريقه عمل السلطه

طبعا عارفه الساب ربنا يقويك

واسفه لتأخير الرد بس انا كنت فى العالم الاخر

نـــــور يقول...

Lyssandra
*********

وانا اسعد ياجميله واسفه جدا لتأخير الرد
متشكره لوجودك

Meme يقول...

ايه ده بيبه هنا؟ انا كنت جايه اهزئك عشان مش عارفه فين مختفيه اليومين دول بس اهو طالما جيتي يبقى مرحبا مرحبا منوره يا اختشي

نـــــور يقول...

عالم ماريونيت
************

رنا الجميله ازيك

بلاش وجع القلب يارنا الله يكرمك
مادمتى تقدرى تبعدى عنه ابعدى
منورانى ياقمر

نـــــور يقول...

romysaa
********
قوليلهم والبنى
ناس فاضيه عقبالى يارب لما افضى انا كمان
نورتينى

نـــــور يقول...

شموسة
*****
:) وتحياتى ليكى كمان

نـــــور يقول...

غير معرف
********

هههههههه والله انا مقلتش ان الكل بيدخل بكلام هايف انا بس جبت نوادر من الكلام اللى بشوفه انما فى ناس بتدخل بكلمات عاديه وناس بتدخل بقصاقيص حبيبه والغريب ان اوقات تلاقى الكلمه اللى بيبحثوا عنها جابت لينك مدونتى فى نتايج البحث عن طريق كلمه فى تعليق على موضوع من الموضوعات يعنى حاجه صغيره اوى

فى كل الاحوال متشكره لجوجل اللى وصلك عندى
وبخصوص كله السر لوكان حسابك زمان اللى انت نسيت كلمه السر بتاعته ده بتاع جوجل يبقى الدخول بسؤال الامان ده وارد جدا او انك تشوف الميل البديل اللى انت كنت حاطه وانت بتسجل هتلاقى عليه الداتا بتاعتك

ربنا يوفقك واسفه لتأخير الرد

نـــــور يقول...

maha zein
**********
الحاجات دى ماتفرقش ليه معايا يااختى ويعنى ايه ناس واصله؟
اوعى تكونى فاكرانى بلبس نقاب هبقى فى نص هدومى هههههههه
انا اسفه يامها بجد بس والله بقالى اسبوعين معرفش حاجه عن عالم النت ده ربنا مايوريكى اللى كنت فيه

مبروك اللى عملتيه ومبروك نقاب ماما
ربنا يثبتك ياقمر يارب
ولسه عند كلامى مبسوطه بيكى اوى :)

نـــــور يقول...

شفقه هانم واحسان بك
******************
اديك عرفت علشان تبقى تاخد بالك ههههههه

حاذر بقى بعدين اجيبك من قفاك :))

نورتنى جدا

نـــــور يقول...

Will
****

ههههههههههههههههههه اهو انت كمان من الهم يهئهئ
لا لا لا ثقافتى لسه مشوصلت الحدود دى انا بعرف عربى كويس وانجليزى طشاش
ماشى يامرسى؟
وعلى فكره انا شفت حفله الكومنتات اللى رميتهالى فى كام بوست دى

عييييييييب كده
اكيد جوجل اللى باعتك هنا
ماانت شكلك تبع الضالين قول اميييييين
ههههههههه

نـــــور يقول...

محمد عتلم
*********

ياصباح الفل
انا عارفه انى مشعندى دم وجايه اردالصباح بعد اسبوعين بس معلش مكنتش بدخل نت والله

الاخبار تمام ونورتنى ويسعد مساك ياسيدى

نـــــور يقول...

ليكوريكا
********
طبعا ياليكو
وهومين قال اساسا اننا فى اعالى السحاب ؟

بس الافضل اننا نحاول نكون فوق شويه
نورتنى جدا

نـــــور يقول...

gogo!sf
*******

ازيك ياجميل
تقصدى مين اللى عايزمسجات سافله ده؟ الاخ will اللى بيكتب كلام هيروغليفى؟

ولا تقصدى مين؟
نورتينى ياسكر

نـــــور يقول...

كلام على بلاطه
************
عفوا ياافندم مع احترامى الشديد لتعليق حضرتك بس مش فهمت القصد منه ايه وايه علاقته بالموضوع؟.

ياريت توضحلى

نـــــور يقول...

امير البلانكو
***********
امييييير ازيك
فينك يابنى
عموما ربنا يستجيبلك وكل سنهوانت بكل خير

نورتنى

نـــــور يقول...

Amal
*****
ربنا يخليكى ياعسوله

لوراجعتى ردى عالتعليقات خصوصا تعليق بلو ويف هتعرفى ازاى بعرف
نورتينى جدا

نـــــور يقول...

Wish I were a Butterfly
*************************
ازيك يابوبه
انا اسفه انا فعلا النت كان فيه مشكله عندى وقاطع بقاله اسبوعين تقريبا ومكنتش بدخل خالص

متشكره اوى لسؤالك ياجميله والبا انا هغيب برضو مش هتابع دايما لان الكليه تاعبه قلبى وشغلانى

متشكره لسؤالك تانى ولو بتشوفى قلب سلمى عليها جدا
نورتينى

نـــــور يقول...

سمكه واحده
**********
سموكه الجميله متشكره اوى لسؤالك وعارفه انى قلقتك عليا بس مكنتش اعرف ان فى حد هيقلق عليا والله بس انا فعلا مكنتش بدخل لانى مكنش عندى نت بقالى اسبوعين بالظبط
انا اسفه لانى قلقتك ومتشكره لسؤالك
ربنا يخليكى ليا يارب

نـــــور يقول...

prince4ever
*************

مساك جميل يارامى
ازيك عملت ايه فى امتحانك؟
يارب تكون تمام معلش مكنش عندى نت
متشكره لسؤالك والنتيجه طلعت الحمد لله بجيد جدا انت مش قريت التشهير بيا عند ام بيرو؟

نورتنى ياجميل

نـــــور يقول...

norahaty
********

انا بخير والحمد لله يادكتوره واسفه للقلق اللى عملته
طبعا انتوا افتكرتونى حصلت محمد الفارس بس لا محصلش لسه وادينى قاعده اهواقرف فيكوا :)

متشكره جدا جدا لسؤالك
ربنا يجزيكى خير يارب
منورانى دايما واسفه بجد مكنش عندى نت

نـــــور يقول...

عاشقة الاحزان
************
ويوفقك ياجميله
متشكره اوى لرقه كلامك ربنا يخليكى
بس ليه عاشقه الاحزان؟؟؟!!

نـــــور يقول...

معتز شاهين - باحث تربوي
***********************

لا انا مليش دعوه انا عايزه نجمه ومع الشكر :))
متشكره اوى واسعدنى مرورك

نـــــور يقول...

رونه مشاكل
**********
اه عرفوا ماهو البركه فى عمنا جوجل الله يكرم اصله :)

نورتينى

نـــــور يقول...

Meme
****
انا اسفه ياجميل
وليكى حق تهزأينى طبعا بس غصب والله لو اعرف ان الناس هتقلق عليا كنت قلت انا فين حتى لو من اى نت كافيه

بس لازم طبعا اشكرك :)
ربنا يخليكى ليا

غير معرف يقول...

ههههههههههههههه

والله انتي زي العثل يا حبيبه

بس قوليلي
انتي بتعرفي الكلام دا منين؟؟

نـــــور يقول...

hager za3bal
*************

ربنا يخليك انت ياعثل
اقرى ردى على بلو ويف وانتى تعرفى

منورانى ماتغيبيش عنى