الجمعة، يناير 15

خماسياتى(3)...براويز!





براويز ولامعة جمالها ملوش أســـاس
الأصل خسيس معاه الأصيـل ينـــداس
الشكل خداع ووشوش غير قلوب الناس
ياترى ياصاحبى هيعجبك لمعان النحاس؟
ولا هتطـلع بتفهـم وتشـترى المـــاس؟
 !




ملحوظة صغننة: دى الخماسية التالتة من سلسلة كنت بدأتها زماااان اوى من اكتر من سنة هنا وكان اسمها خماسياتى 
مش عارفه لسه فى حد فاكرها ولا لأ بس هى من اوراقى القديمة


 

هناك 16 تعليقًا:

SHAPE YOUR LIFE (ABOALI) يقول...

انا فاكر

فااااااااااااااكر
فااااااااااااااااااكر


ده كان تست لاول تعليق

SHAPE YOUR LIFE (ABOALI) يقول...

جميلة بل رائعة
عشقتها عندما قولتيها سابقا
وها انا اجدد اعجابى بيها

لان فيها رسالة واضحه

بس الاصيل طول عمره اصيل
مهما كان عليه تراب
فى لحظة يكون على العرش
ساكن مرفع العين والراس


تحياتى لمدونة افتقدت قراءتها
واحبتت حروف كلماتها


تحيتى وتقديرى

نـــــور يقول...

ABOALI
******

ياااااااااااااه ابو على؟؟!!

عود أحمد ياعمنا
انت كنت فين بس؟

اكيد لازم تكون حضرتك فاكر الخماسيات
حضرتك من الناس اللى بتقرالى من زمان او بمعنى اصح كانت بتقرالى زمان :)

انا مبسوطه والله ان حد من الناس اللى كانوا اصحاب لمدونتى زمان لسه مافقدش اعجابه بيها :)

نورتنى وتحياتى وتقديرى ليك كمان :)

P A S H A يقول...

جاااااااامده


:))

تحياتي

البنفسج الحزين يقول...

كلمات قليله ولكنها:
عميقه الاثر...
ومليئه بالحكمه ...
تحياتي

الميكروباص يقول...

أنا مش فاكر ان كنت موجود من سنه ولا لأ
بس مش مشكله المهم اني شفتها
بس موضوع الوش خداع غير قلوب الناس ده الواحد هايعمل فيه ايه
أصل الواحد مش ليه من اللي ادامه غير شكله إلى أن يعمل معاه حركه مش تمام وساعتها يعرف ان الوش غير القلب

بس ده طبعا مايمنعش اني اقول حاجه خطيره جدا
عاااااااااووووووو

سمكه واحده يقول...

اكييييييييد هيطلع بيفهم ويشتري الماس (,

ايون ايون فاكراه خمسياتك وروبعيتك
وبتعجبني جدا يا جميل

بالنسبه للتعليق اللي فات عندك شوفتي بقي انا كنت عاوزه ابقي الرابعه ليه
سمكتك مش سهله
فعلا الرجل يحب يبقي الاول في قلب المرأه
الست بقي تحب تبقي اخر واحده صح جداااا
يعني مفيش مشاكل ابدا يعرف كتشير لكن يختم بيا انسيه اسمه يعني من الاخر
(وش بيغمز)
اتوبه يعني
بس كلمات بسيطه بس مؤثره جدا
بتجيبي الكلام ده منين بس؟
فكرتيني
علي راي تيته كانت بتقول
اخص عليك يازمن مش فاكره ايه ....بقي تخلع الورد وتزرع مكانه صفصاف!!!!
نور نور
هو يعني ايه صفصاف؟؟؟؟؟
عليها كلام جدتي بس نسيه كتير منه انا

☼♫♪ عمــاد الدين يــوسف ☼♫♪ يقول...

تحفة يا بيبة بس محتاجه شوية ضبط جرسي
لكن فكرتها جميله جدا وعرضها اجمل
تحياتي

blue-wave يقول...

جميله اوى يا نور

قلب ينبض لله يقول...

لعلمك بئي كملي خمسياتك جميلة
انا فاكراها مانستهاش

ربنا يوفقك ياقمر :)

محمد القبلاوى يقول...

جميله جدا

رابطة هويتي اسلامية يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

نتمنى زيارتكم لنا فى الرابطه

نسعد بذلك

وردشان smilyrose يقول...

حبيبة قلبى

وحشانى جدا جدا جدا

وربنا يخليكى يارب

انا عارفه انى مقصره معاكى

بس هعمل ايه فى امتحانات الطلبة


جميلة الخماسية

وربنا يكرمك يارب

انا مش معاهم يقول...

كلمات جميله

Unknown يقول...

حلوة اوى وانتِ عارفة
وقلتلك رايى قبل كدهـ
فين الجديد بقى ياباشمهندسة:)

momken يقول...

مدونتك بتزداد قيمه كل يوم

وبستمتع جدا بمتبعتها

البوست جميل جدا

تحياتى